Terug naar Veelgestelde vragen

Wat kan ik doen in mijn klantenzone?

Als ik een of meer hypothecaire kredieten heb, dan kan ik: 

  • de basisgegevens van mijn krediet raadplegen
  • mijn ondertekende offerte downloaden
  • mijn gearchiveerde kredieten of kredieten in geschil raadplegen, als ik andere actieve kredieten heb
  • mijn persoonsgegevens raadplegen en wijzigen
  • mijn geldopnames raadplegen en nieuwe toevoegen
  • de situatie van mijn betalingen raadplegen
  • een volledig overzicht krijgen van het verloop van uw krediet via de aflossingstabellen, domiciliëringen en intresten
  • uw persoonlijke gegevens raadplegen en aanpassen
  • eenvoudig communiceren met Crefius, de beheerder van uw hypothecair krediet
  • het benodigde bedrag voor uw betalingen overschrijven door het betalingsbewijs te downloaden en het overzicht van uw betalingsgeschiedenis te behouden

Heb ik één of meer consumentenkredieten, dan kan ik: 

  • de basisgegevens van mijn krediet raadplegen
  • mijn overeenkomst downloaden
  • de aan mijn krediet gelinkte documenten downloaden
  • de situatie van mijn betalingen raadplegen
  • mijn persoonsgegevens raadplegen en wijzigen
  • een aanvraag indienen voor een vervroegde terugbetaling.