Retour vers la FAQ

Hoe onderteken ik mijn documenten online na me geïdentificeerd te hebben?

  • Klik op de knop « Ondertekenen » naast uw aanvraag. 
  • Volg de stappen op het scherm.
  • Lees het hele document door het te scrollen, of klik op het pijltje « Begin » links boven om direct naar de tekenzone te gaan. 
  • Kies uit de opties door de vakjes i.v.m. uw dossier en uw persoonsgegevens aan te vinken. 
  • Typ de plaats van ondertekening en de vermelding « Gelezen en goedgekeurd ». 
  • Klik op de tekenzone en valideer uw handtekening via uw eID-lezer (verifieer of hij goed aangesloten is op uw pc) of via itsme. 
  • Eens het document ondertekend, verschijnt de status « Ondertekend » ernaast in uw tekenzone. 
  • Zodra alle partijen de aanvraag ondertekend hebben, zal u een bevestigingsmail ontvangen met als bijlage uw exemplaar van het ondertekend document.

Zie ook “Hoe identificeer ik me ?